KiDance

Incalzirea membrelor corpului ar trebui sa reprezinte inceputul fiecarei sesiuni de dans pentru orice copil, fie ca exerseaza in studioul de dans sau acasa. Copii trebuie sa faca o regula din incalzirea membrelor corpului inaintea inceperii cursului de dans.

In cele ce urmeaza va oferim cateva sfaturi pentru o incalzire corecta a memebrelor corpului copiilor Dvs. inaintea inceperii antrenamentelor de dans:

1. Alegeti o piesa de incalzire:

Alegeti o melodie distractiva, plina de viata, care sa-i faca pe copii sa se simta bine. Copii vor fi nerabdatori sa inceapa cursurile de dans daca vor percepe incalzirea ca o joaca distractiva si nu ca ceva greu de facut. Schimbati piesa la cateva saptamani, doar pentru a schimba lucrurile si pentru a evita plictiseala.

2. Incalziti intreg corpul:

Asigurati-va ca in programul de incalzire, copilul Dvs. lucreaza fiecare grupa de muschi majora. Principalul punct de încalzire este de a pregati corpul pentru activitatea viitoare, cu scopul de a evita accidentarile. Incepeti din partea de sus a corpului si continuati pana la degetele de la picioare.

3. Postura in timpul incalzirii:

Nu trebuie neglijata postura, pe toata durata incalzirii. Copii trebuie sa faca un efort constient pentru ca executia elementelor pe durata incalzirii sa se faca corect.

4. Exercitii de incalzire prin stretching:

In timp ce efectuati antrenamentul de incalzire a membrelor, incudeti si exercitii de stretching. Copii trebuie sa alterneze miscarile: exercitii cu picioarele intinse, exercitii cu picioarele flexate, exercitii pentru glezne, exercitii cu varfurile intinse, etc.

De retinut!!!

Accidentarile din timpul cursurilor de dans reprezinta de cele mai multe ori rezultatul ignorarii incalzirii sau al incalzirii insuficiente.

Categories: Dansuri

Leave a Reply